FC2ブログ

2 days left

倒數 仲差兩天
我就可以解脫,喪頹一星期再返summer term+搵工返工補習搵外快

到底這個月是怎樣捱得過?
又要吐一吐苦水

起床第一件事: 開電腦=開fb=開maya/ps/zbrush

5月第一個星期勁chur 千五字essay+諗idea+著手modeling

5月第二個星期勁畫FOA,每日都與wacom為伴
還記得deadline那天,喪畫1x粒鐘冇休息,焦慮到連一分鐘也不敢合上眼睛
走時都是一身街坊look踩回校

5月第三個星期就畫zbrush 我喪做佢喪hang機=w=
外加一個頹做的papervision,一扯上打action script我就唔識做

5月最尾一個星期.......趕maya
因為一group的關係,有很多時候要諗計拆一拆睇下可以點先最節省時間

時間係我地既敵人
要整得靚其實唔難
有時間就一定整到
問題係你點樣可以係有限的時間內交件出得街既work
スポンサーサイト



still animat"ing"

飲左兩杯咖啡
如果仲訓得著我相信我確實唔係人
點都要今晚animate晒一切野
聽日著手搞靚d texture lighting camera
後日render+editing
wow 大後日就present+完結!

同欣怡兩個人好努力咁做呀做
岩岩佢聽到怪聲打電話求安心XDD

唉 真係唔明點解我做野既速度可以慢成咁
個run cycle做10世都未做完 點都係run得一般
唯有靠texture打救

唉完不了

精神極度疲憊
唉 唯一的樂趣就係上fb轉status互相留comment然後傻笑

對住電腦走唔到......
一日未交都做唔完
其實交果刻都未做得完,係迫住要交

我都好想可以盡情咁去旅行社/上網問資料問個爆
勁睇鋼鍊

出街買衫剪頭髮!

禁錮自己係屋企趕ASSIGNMENT一個月
變成了深山野人
同埋可能太辛苦
我覺得好似瘦左...........
殘就絕對係XDD 瘦可能係錯覺

我做幹甚麼???

功課未交 未做完 還只是剛開始animate
卻花了個多小時搜尋福岡的資料及鋼鍊的新劇情

dam●..........!

連吐糟自己的氣力也沒有

近況

太忙
連最喜歡的blog也沒多打幾篇

不經不覺竟然已交了4份assignment
只剩下最後一份,星期五交
present完後大家決定食餐豪的慰勞自己
這個月有夠難捱

感謝各位好同學的幫忙和指導、包容
我才能捱過(其實仲未完....)

期待一下暑假的事

如無意外應該會去橘生的家鄉
等待8月的花火大會
還有cw,AHA團出動

星期五交完功課會徹底頹廢一星期
之後就返summer term,搵工

有個強大的同學真好

感謝kit神的教學
wow 神不愧係神
跟佢方法做冇死
好好玩呀!
原本隻手係爛,依家慢慢整到有個型係度
kit神好勁啊!

如果明白佢講乜
同佢一齊研究maya同zbrush係一件好好玩既事!
kit神 感謝!(雖然你見唔到=P)

係MAYA之神 又係ZBRUSH之神 又係FLASH之神
有個神人係度坐陣
有乜都唔洗驚
一個電話即刻有救XDDD

ZBRUSH我相信我會慢慢找到你的好

lovelyzbrush

聽日就交死亡月第4份功課
wow~~ so far到左呢個地步以我呢個level黎講其實我對今次份功課係滿意既
除左對翼可以再靚d之外

成型喇!

fuxkingzbrush2

沒有腳的惡魔成型喇!
突然有感maya真偉大
我只能在zbrush裡整一d好爛既野出黎

plus我竟然可以loop住會長的生放送做功課

zbrush makes me crazy

如題

點解可以hang咁多次?
做完個幾兩粒鐘既心血就咁就冇左
只能狂save
係咪傻架..........

anyway我唔理喇 開始畫我最鍾意既肌肉

下星期三就放監
仲有8日!

クリアさん,請快些錄新歌!

感謝aki轉我會長的新歌form
聽到欲罷不能
尤其高音位
很媚XDD 你是不夠氣唱到喘氣嗎?(笑)

趕DEADLINE很苦悶之際,聽到這首歌感覺很歡愉


另外 想聽到完整的The truth!
這人最近一直出商業歌
請快些錄新歌吧!

我想聽會長唱just be friends!

對唔住!!!

「對唔住!」
呢3隻字今日都唔知講左幾多次

係我....就係因為我畫唔切累埋欣怡!(抱頭)
死十萬次都唔夠orz

從來未試過成晚流流長冇休息過一直對住電腦係咁畫
唔計下午去補習的時間
我差唔多連續工作24小時
但竟然都未畫得完
真係第一次畫緊果下心諗:

不如遲交啦...
畫唔畫得晒呢?
白稿啦不如

點算...接下來兩星期有3份assignment
叫我如何是好?(抱頭)


無論如何今晚一定要ko阿dick份野去!冇時間喇囧||||

AI跟FLASH原來可以好好用!

感謝欣怡的教學=]

出來的效果很好,但未完全排好
所以也未知真的會動時到底會變成怎樣

eveinflash

就是那些頭髮.....教我畫完又畫囧
要捕捉掉下來真麻煩
但我又犯賤地一次又一次地做到較為滿意為止
眼見DEADLINE快來唯有催促自己不要再糾纏在這些事上

欣怡說
「你畫男人好睇過畫女人」

哈哈...

因為我喜歡畫男人,所以畫男人較多
不過明明小時候覺得畫女人比畫男人來得容易

星期五快到了
專心一致KO完FOA才理會其他assignment吧...尤其阿dick的...完全不想理會,但我又不忍心有一隻C出現囧

其實我只懂得 トゥライ


慟哭ノ雨を歌ってみました【トゥライ×じゃっく】

好聽!

會長不發新歌,很悶
已經忙得無法追生放

好多scene未畫!!!

deadline是星期五,進度應該有一半吧

繼續畫呀畫
其實2d動畫都幾好丫
可以玩風格
係逐格畫辛苦少少

anyway FYP我已經決定會兩者(2D, 3D)都用
話說minor似乎可以take少一些major的科...如果是這樣會比較好
堂我會去sit,但重點是不用趕deadline交功課

flying_island_half

其中一幕的EDEN
由起稿到認真落筆 這部份已經畫了兩小時
不過效果比畫人更好
並不是我不喜歡畫人 而是因為人要畫好多格 但背景只需一張就足夠!可以慢慢畫到靚為止

-----------------------------

eve_ly_draft
「她」的頭髮一幕比一幕長
希望沒有人發現囧

早晨

現在3時多已經可以聽到鳥兒的歌聲
精神狀態還算好
就算我是一直工作

半夜畫這種東西只會令我越畫越興奮
gay_hug_convert_20100511051034

背面有點兒奇怪
不過我已經很累了
也不想再糾纏在這些小問題上
反正當它會動的時候也沒有人會留意這裡吧

剛才畫其他scene時點算一下還有多少未畫
還好
本來以為還有很多
結果仔細想也沒太多
希望明天可以maya modeling完成+完成FOA 4/5 (自己的部份)

待我多畫一個scene就去睡覺吧

本家的鏡音レン

趕功課的日子總要有他相伴
因為夠嘈XD

右肩の蝶


イケ恋歌


唉 快一星期,究竟幾時畫完?
但當這個deadline趕完,還有3份

飲完咖啡飲茶
做到整個人精神散渙

捱夜太多 睡眠不足
口腔潰爛
連吃個飯也覺得痛
咀嚼食物不能

於是索性連飯也不吃
只靠飲水飲咖啡飲茶度日
(除了晚飯例外,媽媽迫我食)

每天起床就是開電腦
戴住耳筒聽歌/開盡喇叭轟炸音樂
拿起wacom筆在板子上畫呀畫
不斷redo跟undo
旁邊總有幾本用作reference的書

託這星期不斷重覆畫的關係
(要知道傳統動畫是一格一格畫出來......如果把修改的計算在內,大大話話我已經畫了過百張...囧)
畫畫的速度又快了
原本我已算是比人畫得快
現在捉proportion更準!
被這樣迫出來的結果 我應該開心嗎?

總覺得這是慢性自殺
一命換一命
用自己的生命把一些事物活化了
動畫師就是這樣的一回事

最感人的亞星

亞洲星光大道為母親節準備的一集
于天龍唱MAMA I LOVE YOU及讀給媽媽的信差點令我破功
呢個人我睇好佢架!

一回頭望我媽佢竟然自己喊左出黎先囧

再來黃慶堯那部份,我媽更一度哭成淚人
佢其實都幾慘
咁細個媽媽就重病要長期住院
本來諗住佢係果種扮下野參賽晒命既名校仔
不過諗深一層
要出名不如去超級巨聲唔好?
多人睇嘛 咁靚仔無線一定會捧你架
末代會考生唔好好考會考走黎參賽做?
其實佢係咪為左鼓勵媽媽?(可能我諗多左)
又以為佢係為左玩啦
點知原來佢讀書好叻
仲可以考到第一.......

開始對佢改觀呀下
同埋見佢係不斷進步
由當初我無視佢係咁話「快D返去讀書啦o靚仔」
到依家會上youtube睇下佢d片


每年既呢一日都會令佢諗起5年前死左既呀媽(即係我呀婆)

5年喇 都難以釋懷

壓力又來了

點解可以咁忙?!
點解畫極都畫唔完?!
畫完又改 改完又畫
畫畫下又屎忽癢覺得加多個SHOT會靚D
結果3日黎只係執著於同一個scene
但我諗我已經畫左有150張左右

眼見人人過埋呢個星期就可以free
我係要到26號!!!
其實我想再遲多少少
依家咁樣我真係怕做唔切
做一份FOA咁趕 但時間係最多
之後仲有3份排住隊黎
有冇事呀......

如果你係好得 唔好同我講野住
由上星期開始keep住5-6小時睡眠時間
其餘時間就係畫畫畫

訓多左會覺得內疚
睇左一陣電視有點後悔

如果hea畫已經畫完
但我唔想
明明可以做得更好
點解唔做好d呢

激氣

跟kit神傾完電話後
大家都對某人感到憤怒

書未教得完
就expect我地可以做到出面果隻level
你可唔可以諗下
我地學左幾堂咋
人地做左幾耐呀?


成日以為我地有好多時間
「我已經俾左___星期你地做,點解仲係咁?」
你唔好忘記 唔係得你一科要交功課架,更何況你教我的仲有三科
加埋其他...4星期係要交5份assignmentsss囉

羅力威好正!



其實我不太明白為甚麼會有人覺得羅力威好「串」
接觸過他的人都只會覺得他是個謙虛的人
可能
只是不太擅長說話
不習慣面對傳媒
對某些事物堅持不讓步的性格

就被人曲解了


不過他的聲音真的很好聽
每次聽都會著迷

繼續畫...

現在開始第二個scene的一半
總共有1xx個畫面
目前已畫到50........(跪)

雖然advs modeling 延遲交
不過作用不大 始終還是要交
別忘記還有大難題paper vision!

今晚肚子痛
有點想收自己皮的感覺
4點...哈哈哈 撐到去3點已經很了不起
痛...>__<|||

噁心

天花板上沾著一隻二隻長翅膀的小蟲子
用力抓住光管的四周
好噁心

現在的我剛剛收了線
繼續努力畫啊畫
第一個SCENE還未畫完

母親節

提早慶祝母親節
其實好即興
事源母親去了表姐家探望她和她的小baby
回家後懶得煮
我就想反正都要慶祝 不如今晚啦
難得我有決心不睡覺趕assignment
其他日子也沒太多時間.....

星期日有3小時留給亞洲星光大道
最近開始有點睇頭
1來威哥常常出現
2來有2位參賽者我開始欣賞

唉,畫了一整天仍然未畫到一個scene,還差幾張啦.....
5月26日幾時來??

也許render那2-3天會去剪一剪頭髮,染(從良喇終於都)

苦惱

13/5: 起一個devil creature,未design完
14/5: 做一段30-60sec的2D 動畫,已得到approve,可以開工
18/5: paper vision(即是拿一張紙對住webcam,mon上會有隻3D公仔走出來那種),完全苦手
26/5: 做一段60-80sec的3D動畫,MODELING中,中午12:00會完成

你說!我能不苦惱嗎

還有7月的N1日能
聽解下手,甚至可以說是弱能/無能

唯有對自己說 你可以做到的

幾經辛苦(錯)

如題,
我是blog白痴
完全不懂這些東西
總之有漂亮的地方被我發洩就可以

好,終於有日文版用
做功課去了
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR