FC2ブログ

人類七宗罪

この記事はブロとものみ閲覧できます
スポンサーサイト



PUNCH↑ 3



PUNCH系列是鹿乃先生的作品中,繼大人氣後我最愛的一套

這一集裡,浩太失憶....>___<
在現任戀人志青跟初戀情人裕也之間,浩太會順從15歲的自己還是19歲的自己呢?

連人妖哥哥也出場了


情慾畫面少了,所以劇情多了

附錄志青妄想而畫的エロ漫也太惡搞XDDD

又跟小妹妹對峙

補習又正式復工
看一看她的成績
還不錯啦
唯獨英文DICTICTION......算吧那陣子我也嚴重睡眠不足,3天6小時的睡眠時間(最後兩天是加起來3小時)

又請我食薯片XDD
期間她母親一位友人來了
小朋友雖然不懂事
不過對於討厭的人喜歡的人,態度上還是有明顯的分別

那人來了,小妹妹靜了,本來想吃東西也不吃了
事後她說因為那人會煩著她XDDD


後來跟AKI一齊去九龍灣
色CON 心動了我
嗯....不過礙於我對高筒色NIKE,不能斷言花錢
而且早前才買完黃色VANS

回家前買了杯麥旋風開心一下


剛剛又把文法溫了一遍
太善忘,實質真的記住了大概有2/3,還有1/3是怎樣也記不住
結果一大堆混在一起就混淆了


唉 如果60% PASS,我有絕對信心!
去你的70%!有時差一兩題就是變相不合格也沒法子,麻煩

新世紀福音戰士新劇場版 破‧續



昨晚只顧post圖
打得有點零碎
好吧 來少少深入的後感吧

庵野秀明自組新公司clock worx後在舊公司gainax買下版權,再原稿上重新繪制

CG畫面極盡華麗,令人目不暇及
從來沒想過一些簡單的動作、變化竟然也可以譜出種種優雅的線條圖形
用藝術品來形容果然沒有錯!
尤其想及舊畫面,新畫面果然帶來更多震撼

一個字,「」!

好後悔沒有到戲院睇
大銀幕底下看,感覺一定超一絕!

角色依家是那3位14歲的青少年
每個人的性格都有缺陷
但這次的「破」將故事交代得更完美

零波麗變得更有人性,竟然開始想將溫暖帶給人,也藉著自我犧牲去達成真治的願望 (消滅使徒,真治就不用痛苦駕駛初號機)

明日香總是獨來獨往,高傲自大,但只不過是因為心理創傷(跟真治一樣都是目睹母親的死亡,不過她卻深深記住)藉著種種第一吸引別人的注意,希望身邊有朋友
因為知道麗是想幫助真治跟父親的關係修好,主動要求作為五號機的駕駛者,結果最後竟然被DUMMY插頭控制的初號機吞噬(還好沒有死)

真治一反傳統英雄角色的設定,設定為定軟弱膽小
小時候目睹母親的死亡(不過自我保護意識下將這段記憶埋藏),再加上被父親拋棄,造成不敢與人親近,希望與任何事都保持距離
寧願傷害自己也不想別人受到傷害,整天戴住耳機想逃避討厭的世界

所謂AT field (即絕對領域),是使徒與eva機種的能力之一
類似保護網
要進入對方的領域,也必須張開自己的AT field,互相中和
這裡暗喻人與人之間的隔膜
「破」對AT field的表現也很華麗就是,害

期待2011的「Q」(Quickening) (急...?)
2007,序
2009,破
數兩年,2011應該是Q吧

有我最喜歡的カヲル,我等著你跟真治的互動啊!!!
等待你對真治做作各種超越他可以容忍的親暱行為
(舊作中真治也承認自己受到カヲル的吸引,也喜歡カヲル)

雖然EVA是各種萌的始作俑者,EG. 絕對領域、無口、サーブス
不過腐的意識亦不少...カヲル與真治,連當年無知天真的我都知道是怎麼的一回事啊!

新世紀福音戰士新劇場版 破

上年12月頭已經在香港上映
可惜當時過於忙碌,未能抽空到戲院欣賞,最後落畫......

打一打report先

故事不提及太多,反正有興趣的人已經睇過;沒興趣的心也不想知道到底怎樣
在原著的基礎上作出了不少改動,例如:

1. eva機的數目、型號比之前詳細了
2. 新角色,真希波的加入
3. 原本五號機的駕駛員並不是明日香
4. 明日香全名的改動
5. 舊版渚是代替明日香駕駛二號機,現改為真希波
6. 使徒的型態

可能把24集的內容濃縮為4集的劇場版關係
使徒的出場得好早,現在已經打到去第10使徒

eva的三位駕駛者
eva_01

強行要用手抵擋使徒
eva_02

令我驚訝的是使徒竟然用矛刺穿初號機的手

eva_03

整套動畫裡,主角真治被視為救世主之類的,大概是模仿耶穌的聖痕吧

eva_06
圍裙look!!!!! 發現!!!
從來也不知明日香竟然是喜歡真治囧囧囧
(因為舊作她的設定是喜歡加持先生,這裡則沒有)
有點萌萌的感覺啊明日香(笑)

兩女爭一男而大打出手,哈哈哈...新版太明顯喇
eva_07
雖然我是支持治,不過女主角們我也不討厭~~
尤其新版明日香,多了一份人情味~

另外,加持先生也差點跟真治鋪出戀曲(?!) (錯....)

eva_04
eva_05
eva_08
eva_09
eva_10
可憐的真治在慘叫




eva_11
看到這裡不禁失望,呿!!!
加持良志,我覺得你絕對可以對一個小男孩做得出這種行為(錯)

eva_12
明日香...靚!

eva_13
初號機被插入dummy插頭時的情景
基本上駕駛員是無能為力

eva_14
使徒吞食零號機
零波麗大概也.......唉

eva_15
就是這裡!!!我覺得真治型了n倍!
舊作裡明明好像廢柴似的等初號機裡的媽媽來救他幫助他

eva_16
eva_17
eva_19
angel啊............

最後一幕,噢!!!カヲル/////
eva_20

eva_21
今度こそ 君だけは 幸せに見せるよ



我知道你兩個有路..........唔洗擺明車馬話我知
小的心臟承受唔住
上一次係漫畫版(official貞本畫果本,非同人)睇見你兩個kiss終於一如我的願望(??)

視覺效果一流
更勝前作
為甚麼可以想像得到這些設定
日本人真可怕

功效真係咁顯著?!

早上m痛
已經想唔去返日文
不過有quiz......休息左一陣遲左成粒鐘先去到
y5的最後一堂了
下星期口頭試驗
再下星期就期末試驗

之前教的古川先生因為病了,身體一直未好沒辦法繼續教下去
5月尾開始由新谷先生執教
古川先生雖然悶,不過教的內容很深入
新谷先生就靠口講既多,但的確冇古川先生咁悶

最後播左少少二級的題目
聽到佢既中段休息先知係二級
神奇的地方係同我之前考果時的感覺完全唔一樣
以前係一味夠撞,唔知點解聽到都唔知發生事
依家係可以聽得到,明白80%以上,甚至100%既內容

聽得出少許一級同二級的分別
一級明顯係更快
新制N1比1級難,即係更快更玩野啦

keep住繼續無字幕政策,加油加油!!!
就算今次衰左,我深信聽解的距離唔會好似上次咁大

JOE HISAISHI

久石大叔的音樂真的有治癒作用

近期跟團員有少許火花磨擦,還好得團員開解,甘願做醜人陪我
還有持續進修基金的問題強迫自己要盡快考獲N1,不過聽解達70%還是沒有信心
上班的早而引發的交通問題啊之類,要夾一夾上課補習時間...有點煩而已



其實都是小事情
不過一次過衝過來有點吃不消而已
今天起床心情有點沈
明天應該又會沒事吧

推一下久石讓的SUMMER
還有坂本龍一的MERRY CHRISTMAS, MR LAWRENCE
好聽!

聽一聽 心情放下了不少

鳳于九天出了漫畫版?!


原著: 風弄
畫: 王一

中國畫風大好~~~~/////
即使網上能看到的1-7回只是鉛筆稿也很美!!!


太子你也太美了吧




小說版我好像只看了一本......(靜)
劇情不錯的
不過忙著忙著就忘記了
哎 好吧哪天我把小說買回家供奉好了
漫畫版畫得咁靚100%買!

下次出旺角時順說找找看

看了漫畫畫有點心癢
看一回兒小說版
不過話說現在已出到2x回
長篇BL小說.........

更正: 踏中雷點(其實也不算很雷,相比李葳套孽火)
因為這點,決定撤回買的念頭,大概短期內也不會追看小說


若然有空我大概會繼續追吧
不過雷點令我停止這行為

那個雷點嘛,其實我本身可以接受
不過就要看人設是怎樣

攻受互換.....

假如兩人都是十分男子氣概的,我接受!
不過人設把鳳鳴寫得這麼......又把容王寫得......
想像不能!

你能想像一心等待二人初夜的我看到那幕,違和感有多大?!囧
(雖然只是輕輕淺描害我以為自己get錯)

娘親 我完全看不出鳳鳴有攻的可能 orz


話說我系裡似乎也有不少這類同性戀cp
嗯 a同學跟b同學我都知道是誰,也算是認識a同學
一個月前才知道二人的關係
當時我也禁不住好奇在心裡想到底1/0是誰
結果往往令我意想不到=w=
雷啊!(錯)

哎...4點也來了
難以想像星期二要這時段起床,不可能吧
希望那天的雨有幾大就落幾大,也是不可能吧

おどおどしてる

做左少少虧心事=P
不過直覺話我知係work
佢一定唔記得邊個做過邊日,做左幾耐

哎呀 但有少少驚驚地添,哈哈哈
打左30小時又唔洗死,又唔會冇左忽肉
好啦
果時william大神佢地講既野莫非係岩??!!
呢條友真係咁搞笑???

搵錢

係咪好奇怪點解我話有job接但係都仲要搵工??
就係因為接二連三爛尾/冇消息

1. 月頭j.w份freelance.......無聲無息冇左,料? carman的情況仲好笑,明明傾好埋價錢都係冇搵佢
呢條友

2. ma學生搵我幫手整animation,不過我自己衰既,同埋唔想接,遲左一星期reply就冇左喇

3. j.w簽我幫佢剪片,極度懷疑呢條友又忘記左我囉,但oss度有record話你請左我架
岩岩carman打黎話j.w叫佢埋數,咁我點呢???
拜託大神幫我打聽下,聽日我全日free,可以隨時衝返學校開工

4. 動漫節份freelance
搵左一日認真開完會,結果到依家都仲未有野forward俾我地design team,料子?



拿拿拿,呢4份加埋可以搵幾千蚊架!><
d人成日玩失縱就冇左喇
大神話係常有既事,唉.......

迫住我早返既工照殺,唔係冇錢搵 (雖然份工幾舒服好得)

計過,補習+碼頭苦力+追得返j.w筆數,呢個暑假可以賺到過萬
可以為下年grad trip草旅費

仲可以有時間玩cw+旅行+頹廢休息

希望一切順利

認真

其實我講野都唔算苛刻掛
當你見到一個好努力咁四圍走+打電話問價
而另一個只係掛住自己返工

個感覺好怪
果然一齊合作會有矛盾
如果我同佢一齊group proj 我應該會同佢絕交都似
呀吉真係忍得

我唔容許做人咁唔考慮其他人

我相信佢既努力同執著
不過往往捉錯神結果弄巧成拙
冇一次係做得完
明明放左好多心機落去
但點解最後落得hea交的下場?

明明已經有份full到爆既full time
明明已經有好多野殺到上門
點解又要搵多份?

我欣賞佢自力更生唔用父母血汗錢
自己用自己賺返黎既錢

不過可唔可以考慮更多?

拿,試先講明佢辦事能力高我唔會理
問題唔係
同埋依家係一team人做野

唔該 唔好令為我地奔波的人浪費佢既心血
ps: 好感激團長所做的一切



諗過 係咪自己過份認真?
但我堅覺得呢d係做人應該要有既操守
答應左人既野,做唔到係好罪該萬死 (特殊情況例外)




發左個惡夢
夢裡既我係堅人憎咁大條道理講野
醒後覺得呢個自己真係好難頂

不過代入返個角色
其實我絕對係個咁難頂既人

幾自以為是
幾自我中心
幾覺得自己岩 其他人錯
當我認為係咁,我就唔想/唔會接受人地果套

海洋啊...

話說昨天10時半已在床上
但太早也睡不著
聽著歌到11時多就睡了
不過1時多...肚子劇痛醒了
痛到懷疑今日不能去返工

還好起床後沒大礙
5時多便要起床了
van呀吉佢地要搭地鐵第一班車
我落到地鐵站係好似岩岩開囉...冷氣都未開咁副

地鐵轉20分鐘小巴入西貢

6時50分到達,工作時間為0700-2000
(不過今日早放)

可憐既van同傻仔笙
曝曬足一日,可惜我實在無法同你交換
我怕曬.......囧|||

同呀吉係另一邊有蓋既吹水
9點幾到10點,5點至6點到係忙,但時間都足夠可以慢慢做

藍天白雲真係靚到絕
間中落下雨
海風好涼爽

日日係咁都唔拘=w=

亞洲星光大道2冠軍爭霸戰

坦白講如果唔係有羅力威
我的興趣只係一般

成晚最期待就係等佢出場
點知...
我真係可以用"難聽"濊形容佢尋晚既水準
走音啊......佢竟然走音啊!>___<
仲要係唱自己既歌走音

佢唱第一句我已經覺得好危險
做個key高成咁架...同平時好唔同,高4個key都有啊!

聽聞係要配合返鄭苑瑛個女仔key

結果去到高音位就出事喇
走左音

佢都知自己唱唔到落去,唯有臨場改一改d key

好失望我睇到

對彭遠揚唱《尋找的是你》就好返d,但我覺得都係麻麻
佢以前唱得好聽好多架
平時出商場show都冇問題架
點解上返久違的星光就出事呢

btw 彭遠揚好掂!!!勁到你丫
不過我都係冇乜興趣XDDD|||

波子汽水

放日文課外,順道去超市買材料煮午餐
見到波子汽水
由細到大都未飲過,好奇就買3枝來試一試

疑惑怎樣開蓋飲
憂慮粒波子會不會跌出來
我多慮喇......

說起夏天,有甚麼事物會出現呢?
Brainstorm一下,為畫集做一做準備
團長警告我們要抱住做FYP的心態去畫XDD|||

波子汽水(因為剛剛飲完)
海灘(例牌)
西瓜
風鈴
藍天

雨天
台風
汗水
花火

希望我不會過勞死

早上去做Briefing
下星期正式返工了
這份碼頭苦力,一星期返三日應該都很吃力
其實應該清(負責人說時間很多,但會很悶,叫我們帶書去看和聽歌)

最大問題應該是早起+太陽很毒

本來想做夠30日就算
如果太辛苦,我會迫自己返夠20日就完事

想今個暑假賺夠下年grad trip的基本費用
開學後才慢慢把旅行時的額外開支賺回來

還有CW,7月中要交到一半稿,現在連構圖甚麼的都沒有,不過大約知自己應該畫些甚麼

還有N1,背生字中...

還有學校的, CITY跟HKU SPACE,這兩個相對可以好hea,合格分數不錯應該不是難事

想不到SLAM DUNK的同人都可以好有愛

之前睇Slam dunk的同人大多是流花
不過個人對櫻木花道真的感覺一般
好蠢...我討厭這類主角
所以流花嘛....麻麻

今次的正題是灌籃高手 外傳
雖然封面上寫著 井上雄彥
不過作者已澄清不是他本人畫
聞說是助手畫的,所以畫風跟原5有99.9%相似!

一看,發現好有愛
仙道x流川

將它和原著分開想,將它當是一個全新的故事去看
真的不錯!

1-4期 (完)

似乎難以找到實本

ANGRY

GPA放左咁耐我已經冇諗好耐
不過今日聽完某D人既GRADE就覺得有D嬲

份FOA係我花時間最多,B+我本身覺得都OK
但之後聽到原來某人係B....
世界,我同隻騎尼野只係相差一個sub grade???!!
天理!

佢果d連小學生都不如囉!呸!好嬲
係一種侮辱

某愜人呀某人,你對眼生係邊架??? 點解可以俾得落B???

食晒屎 呢條人點俾分架??

平時上堂係咁強調準時交功課有幾重要
我挑你!
最後咪又係睇quality!
咁樣全世界都唔洗交功課啦
做唔晒咪唔present住囉,點解我要返黎睇心present呀?

其他人唔講,講黎晒氣
其實都係我自己主觀既感受

呢科一向都主觀

開會

到呢個MOMENT都未有稿可以睇
真懷疑個計劃係咪胎死腹中
有時真係唔可以期望太高

正如岩岩我所講,有時真係唔可以期望太高
岩岩開完會
其實我都懷疑緊可唔可以做得晒
應該話做唔做到自己心目中的水準
同埋有D問題我覺得係存在緊
就係大家的目標唔係好同

走artistic路線
走同人路線
分歧係一定有
我覺得唔可以將兩者混合係唔work,除非你係大手
人人都buy你既畫
否則一定會蝕

呢番說話已經發表過
希望大家都明白
唔想有人唔開心
但更加唔想蝕到溶

另外 出太多夠唔夠時間畫呢?
game果度我有少少質疑
整理完再提下意見

端午の節会

やっと、一日中家でごろごろしてる
よっがた!

こんなひまな感じは久しぶりだな

動詞を勉強して埋め込むとき、見るなり、さまざまマンガでみたことばとか、動作をのべる語彙が思い出しちゃった
やっぱりやばいね!

って、pivixに評価が高い作品も全部ポーズもいいし、色を付ける方法がすばらしいし
つまりやっぱり顔だけは足りなくて、ポーズも考えなきゃというわけだ


吾がはそうおもいます

どうしよう

點都要做下PASTPAPER既...

讀解文法真係冇乜大問題
依家要幾份卷都PASS,我都唔洗再諗點樣係呢份卷度拎高分D拉
7X岩岩好就足夠,8X係bonus

問題係詞彙,仲未去到70%
一星期內要操到去70%,努力!


聽解嘛.........(飄)
最近都有試著睇生肉檔
嗯,70%呀...(遠目)
由上年的20%去到70%,我都懷疑到底係點聽

唉,睇下生肉檔先,乜都好啦
不過我對數字方向真係白痴

進退兩難

心是想搵錢
不過做人又不能甩底
如果到時有人甩底唔出現
我一定會反面

考完N1努力返多D
應該可以做到30日

目標係搵夠30日工錢下年去玩

休息

雖說交完assignments後可以休息
但其實都是賺錢多(雖然只是補習)
不過要知道對我這種不喜歡外出的人來說,補習就是強迫我外出,每出一次就有種累翻了的感覺

兩星期來都沒有哪天可以好好在家休息
尤其這幾天,都是8時多便起床...補習上學,好累(雖然心是輕鬆的)

明天終於可以好好在家頹了,呼~
畫下畫,宅一宅,溫下書,好寫意~

這星期開始(大概吧),悠生活會跟我說再見
賺錢去旅行
為下年grad trip做準備

玩起pixiv來了

pixiv是日本一個讓網民上載及分享自己作品的網站
而且似乎也有出畫集之類的東西
目前只知道它是這樣的運作

似乎也不少台灣人香港人有玩這個

爸爸停薪留職

商場要裝修,所以我家的老頭子就準備放他3X年來從未放過的大假(之前失業不計)
本身都擔心生計問題,所謂手停口停
不過現在問題又似乎解決了
總之就沒有煩惱,原本打算做替人做散工的他都打算放過自己,好好遊覽香港

變相我就開始忙了
CW好期待,不過我的技術還有待改善
故事未諗,確實需要時間諗一諗

N1方面,第一屆,淆底
不過細心想...7月考總比12月考好,因為12月我應該還在破地獄吧
讀解問題不大
聽解有難度
詞彙睇彩數 (我的腦袋不知從哪天開始一直記住「禁固」,都拜聽DRAMA所賜,只記住奇怪的生字)
看動畫時還勉強可以,睇日劇就完全不行
到底哪裡出錯?

最後,齋藤一好受(薄櫻鬼)
哈哈哈哈~~佢係必出
最初我都有一半是為了他才再玩CW
不過主要都是因為發現同系的同學裡也有人有興趣,於是便組團出

vocaloid也不錯,不過畫大哥有難度,捉摸不到某一點就無法讓自己的熱情燃燒

我可以犧牲睡覺時間做這碼子事

手指部份個人覺得可以再畫得好少少
團長過目(?)完後說腰太幼
靴...我都覺未免太瘦弱後改粗了

原本還在想肌肉是否可以skip?
不過又想,練武之人不可能沒有肌肉,所以就按常理(?)畫上去




很キラキラ的封面(偽)
內容圍繞人妻阿一如何做好人妻的本份(錯)

日日都補習

今日補左2單
唉 好累...好傷神
仲要誤以為唔洗補係屋企慢慢食lunch XDD|||

畫左一陣畫,竟然就6點幾7點...事,時間過得咁快
早上9半一直冇停過,除左好悠咁食左個lunch (其實係brunch)

下星期有工開,感謝友人P的介紹,免卻冇錢搵的恐慌
不過我倒有點怕N1...CW...freelance會否應付不暇?
還有5時多便要起床
但要做的時候總會做到,也不用好擔心
而且也不是每天都要返工

N1を控え、でもさあ、準備はよくないので、どうするのかわかんねぇ

太無聊喇自己



純粹看看未上陰影跟上了的分別有多大
再執一執啦

下半身的圍裙還在研究中

自戀/自視過高?

我又試對住自己的畫呆望XDD
畫完通常都會覺得自己畫得好靚

不過過幾日就會唔想再對住幅畫
想畫過第2幅

線稿畫完
晚上好好上色 不再HEA住上
看看效果滿意與否

另外
最近對自己有以下的了解

1. 髮控
2. 傲嬌控
3. 眼鏡控
4. 無口控

基本上著迷的角色大多有以上其中一個因素
That's why山根老師的作品裡, 其實我是喜歡王子多於秋仁XDD
因為王子是髮美人XDD
嘩, 如果呻哪天山根老師突然畫王子戴眼鏡, 我會即場噴血死//////

花は咲くか



日高先生、愛してるね!

哈哈 還是用中文打感想較隨心所欲!
這本書也是以前在xanga介紹過,日高老師近期的新作
跟憂鬱的早上同一期連載

昨晚一次過把憂鬱的早上的連載(1-10話左右吧)看完,之前好像只看到第2話便停了
日高老師的作品基本上都很合我口味,劇情畫功方面完全不用擔心,有信心保證
不過憂鬱的早上實在太憂鬱,不是我入手的範圍
但我承認桂木真的好萌!!!////

好吧 說回花は咲くか(不知花開否)

蓉一,就是封面的這個無口青年,對我來說也是萌到極點!
這個神秘又缺乏表情/感情表達的他,在遇上某大叔(喂)之後產生了一些變化

日高老師的作品基本上有出中文版的我都有收/決定收,因為太神!
(唯獨是憂鬱的早上.....有些地方踏中我的雷點,所以就...)

上星期在信和的見這本花は咲くか,有即刻買的衝動(其實我是一定會買),不過看到不知名出版社就...等一等吧,等正版/買日版

故事簡介嘛,其實就是大叔攻x青年受

大叔櫻井是個廣告設計人,年輕時曾經有幹勁過,後來做著做著就變得失去了昔日的幹勁,變成一個無聊的大叔,興趣是園藝
青年蓉一是美術本科生,父母過世後,人人都認為他走的路跟父親一樣,平時鮮有感情流露,似乎有很多人因為他的神秘是接近他...經常畫花,但似乎無人看得明他到底在畫甚麼,唯獨是櫻井


花は咲くか的故事節奏相對老師其他作品的確有點慢
不過我認為是一種對劇情鋪排的新嘗試
在日飯的blog裡看到,單行本第一期一個kiss scene都沒有
也許第二期會有吧...因為目前我看的連載已經看到了,只差在沒有進一步行動!

我期待大叔(?)成功攻陷無口小受的心,期待看到他的臉上會有新表情出現~~

エロ

いま、ちょっとエロいマンガを探してる
日本で買おうつもりだから
香港では無理だな


1円の男

貧乏探偵x美人銀行員!
それ、格好がいいんじゃない?
腹筋とかすごく美味しそうですよね!

それはモンデンアキコ先生の初めのBLマンガです
先生はたくさんひと、もしBLマンガを描くのがいいこと極まると思われてた
やっと、できたよ!

ほかには、
これ


愛に負け犬

まだ連載して、Juneに
元の名前は米倉けんご、男性向Hマンガを描く漫画家として活躍してる
でも、最近BLマンガに向きとは考えるだにしなかった

上と同じそうです
腹筋は素晴らしいですよね!

機会があるなら JUNEを買ってかも
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR