FC2ブログ

今次真的痛了

瘋狂的我走去釘埋耳窩
可能果個位厚d硬d, 要用支大針
結果痛到岩岩沖涼前囧
釘果下冇乜野, 係之後...d痛慢慢滲出黎
痛唔緊要, 唔好發炎呀
明明釘耳骨果時一d感覺都冇

可能個天想阻嚇我唔好釘咁多啦:P

依家滴左藥水好d, 同埋夾起晒d頭髮(其實我已經剪到好短架喇...)

岩岩電視機講釘耳發炎變形的問題
咁我深信佢搵果d係極端例子
好似戴con咁都一定有風險
大家都係明知有風險都仍然去做
唔怪得邊個既
小心d護理囉~~~
我爸唔知係咪見到我無啦啦多左d環係隻耳度, 特登同我講XDDD


另外 買左相機 EPL2
感覺好似幾好:D
出發前要摸一摸熟佢

另另外 連hon都出埋了
估佢唔到, 我竟然........wow 有得戴窗簾繩?!
其實有, 我都開心既, 畢竟我又真係有努力過(咁有努力既又唔止我一個既...)
同埋我又唔係為左個hon而揀科黎讀, 拎到呢個hon我都算問心無愧 (你知, 有人好攻心計, 為左拎好hon而揀科讀...我為自己唔洗咁做而自豪wwww)

不過, 呢個hon對我將來想做既職業冇著數架, 當然都唔洗旨意學校會送錢俾你(當年dean list都冇= =)
大家都係睇你pofo
一諗到呢點又覺得好無謂
但係呢d野 多一樣好過少一樣既
スポンサーサイト



戶口裡蒸發了一堆錢

最近又買機票又買火車證又book住宿
又出外吃飯
又買鞋買碟...etc
銀行裡的一筆錢一下子蒸發了, 太可怕=口=!!!

等待出糧
等待團友們還錢
好讓我填一填那個洞(雖然之後都會全數變成EUR)

控制歐洲團在二萬五樓下
控制日本團在一萬五樓下
控制旅費在四萬樓下......!!!

想買相機啊!! 出發到歐洲前一定要買到
還有衣服, 太陽眼鏡...

倒數7天!! 下星期一開始, 我就會離開香港23天wwwww

やった!

終於釘了! 挑戰了耳骨位
誰跟我說會好痛?

感覺的確比較難打理, 似乎好容易會發炎
洗頭時不小心碰了一下, 的確有些少刺痛

不過我是那種明知發炎都要硬來
強行把針插入去的人wwwww
沒問題=w=


每一次做這些事
就會覺得自己好像跨進了一步似的
其實只是一件小事
但會給自己帶來小小的勇氣
迎接未來的難關

今天很好半夜沒有再上明希的BLOG

換成趕稿
希望星期日前可以完成吧,挑戰難度中

我這個人...對於為目標夢想努力奮鬥甚麼的人
很容易心動
羨慕, 仰慕, 也有尊敬

當然也得有實力, 才能突圍而出
光靠努力想成功, 那是不可能的事


活到23歲
想想自己何時才能闖一番事業出來?
大概還未真正踏進社會, 還可以抱著這種天真的想法吧
要說野心, 我也並不是沒有
自負嗎? 少許, 否則好難繼續堅持
在堅持的過程中, 往往會迷失, 直到現在迷失時常也會發生
做出來的作品,因為個人太情緒化的關係, 不明所以者佔大多數
有時會氣餒, 是因為自己未做到想要的目標
要把一件未完成的東西拿出去, 還要厚面皮介紹它.......我最怕這種事
FYP給我一個很好的教訓
這種失敗感跟當年某大學某學系的面試差不多
是氣自己不懂得表達
辛苦得來的心血都變得一文不值 (甚至連自己都不想再看一眼)
想不通就是想不通, 繼續做落去倒不如及早放棄←這3年經驗得來, 我太了解自己是哪種人

以前, 即使花了一個下午去畫畫, 但感覺哪裡出了問題, 可以好決絕丟棄它

這年來 靈感女神都好像離我很遠
腦袋經常性閉塞
但又要被迫擠出一點點東西
好痛苦
想及此 似乎忘了當初為甚麼要選這條路


告訴自己
今天讓自己失望讓別人失望不打緊
還有明天及將來的時間


嗯 其實也不知道自己在說甚麼
剛好有感而發
要成功
我想有很多東西要衝破, 尤其我的宅味

唉, 想繼續睇明希子尋開心

呢兩日HEA左, 乜都冇做係咁睇SID同明希子

不過岩岩發生左件意想唔到既事
令我開始關注呢個人
應該話要小心, 保持距離

做人太記仇, 太小氣
好怕呢種人
哪怕係一萬年前既小仇, 都會記得清清楚楚
算啦, 佢咁堅持係我錯, 我都懶得講自己對佢既「恩果」要佢消氣
最好笑係要人堂堂正正咁對佢道歉, 又要全世界人都企係佢果邊

DIU 你係咪有病
我唔出聲係唔想吵 你就吵到要全世界既人都覺得係我錯你係受害者, 受左好重精神創傷咁,幼稚!

由此至終 得一個人真係明白事理有企係我呢邊諗過下


俾人打左幾下我忍唔住笑左
堅無奈




好想做D野發洩呢種無奈感
去釘耳啦wwwww(藉口)
講真 耳骨我係想釘好耐
種種原因(原因唔表明啦有d低B), 促使我呢個星期要去完成!(其實好少事, 講到好似重任咁:P)


呢一刻完全唔覺傷心喎
只係覺得可笑 呢個人將來點生存?

徹底迷上明希這枚交際花

123359002362.jpg

6997980dgw1dhqsemfrgzj.jpg


都是以前的舊照片了:P

SID的BASS手
原本是一隊視覺系BAND, 穿喪服和化屍妝
但正式出道入了主流歌手行列後, 便很少再以濃妝示人
本身明希間中都會化smoky eyes, 但現在也沒有了
剪了一頭清爽短髮, 很好看!

SID宗出道前,最初以MAO跟明希為主, 後來加入SHINJI及YUUYA
地下樂團時已經擁有一批樂迷
故一出道已被指是天團,擁有「最囂張的地下樂團」的稱號XDD
嘛...我覺得別人表面的風光看起來是囂張, 背地裡其實付出了很多
SHIINJI和YUUYA我沒有查, 但MAO和明希都是邊做散工邊買樂器, 和人組BAND表演的
認真又努力的人, 更值得人尊重


明希這傢伙好像不怕痛似的 在身體各處共釘了30個環 (包括乳首, 他本人也表示這是最痛的)
本來臉上也有不少 (淨是嘴唇也有4-5個左右吧)
但主流後, 開始拿掉身上的環, 最近看他的blog(也不是最近的事), 眉上的環拿掉了
其實我諆真心覺得這很好看, 總覺得有點可惜,減少身體上洞的數量



69b30603tw1dhva5kuel1j.jpg
笑顏最高>///<


整個團也是十分抽和惡搞
除明希以外 看他的樂趣就只是尋找一下當他被團員取笑/玩弄時臉上的無奈表情

順帶一提
明時明希上電視時總是一臉不耐煩啊很悶很想快些離開的樣子(但間中會因為團員的笑話而笑了)
只是一到演唱會, 拿起BASS就判若兩人, 就是變了另一個人似

我的爸爸很好

今日爸爸突然放假 如常問我去唔去飲茶
雖然明知我唔去, 但佢都仲係會繼續問我
或者佢希望我搵次真係會答應同佢一齊去啦

係我話唔去完之後
佢都例牌問洗唔洗買返野食返黎食

呢晚約左朋友出外食飯
佢本身仲因為放假關係打算整一餐好送
就算我唔食 佢仲會留送等我返黎食幾啖


我成日會因為自己唔識表達錯過任何道謝機會而感到內咎




補習時見到個妹妹一路長大的照片都有爸爸媽媽係身邊
我唔係冇 只係覺得冇乜相留底 感覺好似差緊D野咁
我成日會覺得呢D野好虛幻 下一刻我可能乜都會冇晒

作準備

5/7-29/7: 本人去歐遊, 找我在fb
8/8-22/8: 本人去遊日, 不用找我, 不打算帶電腦外出XDD (去到果度我要睇電視www)

日本的行程係京都啊大阪都勉強有個譜,而且冇咁急唔驚既
反而歐洲果個我驚D,大家都好似冇乜行動咁(其實唔係既, 人地已經計好晒車費, 我都睇埋hostel)
今日firm晒d出發同stay既日子, 呼......總算...了結左個麻煩
聽creamy講完墦地hostel既情況, 感覺又好似冇咁壞...頭髮嘛我都還勉強接受到既.....沖涼既地方我唔係太在意, 我只在意廁所!! 仲有訓既地方都係, 乾乾淨淨咁就ok

但出門在外 將情況諗壞d冇死既
除左廁所問題, 另一樣我擔心既就係治安問題
歐洲係一個比大陸治安更差既地方

可能之前去既日本, 台灣太安全
完全唔怕將d貴重野擺出黎, 坐火車都唔怕有人偷你行李

但係歐洲同大陸呢一套係唔work

(還好麗江治安真係好, 呢d野完全唔驚, 反而昆明果度我就真係驚)

係歐洲, 仲要唔明佢地講緊文 (英文唔係個個歐洲人識)

之前仲話想一個人去, 哈哈哈XDDD|||
真係唔知死字點死

我果然好麻煩

久唔久又發下癲
玩抑鬱
懷疑自己有心理上的自虐/強迫症
喜歡迫死自己才安樂


每當失意時
總愛搵前人的例子作參考
鼓勵返自己
仲有機會俾你失敗係好事
等你明白自己既不足


放開d啦 香港人
搵日不如我都釘多幾個洞 分散一下痛楚好了

完結了

連GPA都放埋(雖然仲有japanese未放, 不過呢科就算啦)
FYP依然係令人最失望既科
如果唔理自己做過既野, 純粹從一個普通觀眾既角度去睇
我的確做得唔好
唔明唔係問題
只係..我做得的確唔靚
今次唔會因為咁而消沉
畢竟上一次已經係咁樣
而且同學們都講得岩 只有係學生時先仲有機會俾人批評
工作後 當人地對你有批評時, 即係等如你已經被炒
好好諗下自己有不足

依家我只係煩悶 gradshow應該擺好呢?
越來越唔想放FYP, 嗯

慶幸既係 我從來冇因為fyp而放棄過多搵外快既機會或花過多金錢, 哈哈
否則更心痛

ANYWAY grade呢家野其實可以好暗既
除左自身能力既不足
有時都要睇下你對人既態度夠唔夠積極(或者難聽d就係aggressive, 得唔得其他人歡心)
而我本身就係唔鍾意打好關係既人, 當然同埋能力問題

呢個結果 差唔多啦
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR