FC2ブログ

FYP組聚舊

今日其實主要等個客回我COMMENT
佢未回之前就好得
佢一連續幾個電話咁打黎我就開始忙死

燒左幾十GB既DVD俾佢...
燒到我走都未燒完
好在同事肯捱義氣幫我(因為約左人食飯我要係8點鐘走人)
唔買大包請佢食點得呀XDD
(考慮緊不如買朱古力佢可能仲開心:P)


唉...其實folder我都覺有少少亂
不過咁多攝記係咁上下
跟攝記分folder應該冇死
最簡單既做法
自己分要改名改到你傻

另外我真係唔識同另一個老細溝通
(其餘1個老細1個上司係溝通到既)

我問佢 想confirm返d野
你又冇講 仲好意思一副我冇聽佢講野咁既副
之前有一次又係咁

我都冇講過野 佢就以為我答左佢囧|||
之後我問返佢野 佢仲串我話我之前明明答左佢囧|||
真係唔記得唔清楚我會都冇乜野
正正因為我記得我肯定冇講過
所以先唔gur佢老屈我

其實佢份人冇乜野
不過我唔知係咪大家溝通有問題
唉!!!

夜晚去食飯...
同fyp組一齊去食放題
笑到收唔到聲XDD

哎...依家好眼訓喇, 唔打住, 聽晚記得先打
スポンサーサイト



真係唔鍾意對人

話說最近做緊打雜
聽日又係出去做打雜
簡單d就係俾人點黎點好
都可以話最冇實際野做
應付下客人

對住客
佢有怨言咪當佢出錢就算啦
今日打電話俾個攝記
竟然因為要早多半粒鐘發我脾氣囧
一句突埋黎「咁早去到,做先?」(diu你, 早半粒鐘姐有幾早呀, 你痾個屎都冇左啦)
再黎「你唔通叫我11點就食飯呀, 你叫xx(客)請我請飯!」(有病啊...!你咁薑自己叫丫,幾想同佢講想食飯咪唔好去囉)
以為大家斯文人
冇諗過一開口就咁硬, 我都呆左
唯有話問清楚先再通知佢

另一個攝記就斯文人喇!!

問清楚再打返俾條矛里
佢唔知扮傻定點 話點解早左2粒鐘開工
diu你睇清楚人地份野先啦!!!
果下真係躁左, 我冇diu出口
但晒面咁舉住中指同佢講電話
人地張handout寫得清清楚楚rundown係點架
心諗佢唔係冇睇就扮傻
我就清清楚楚大大聲聲咁同佢go through一次rundown
早左半粒鐘咋仆街 依家買埋飯俾你食喇!

最怕遇到呢d人= = 真無


另外
有客今日上黎執design
其實都俾佢改到面目全非
我都冇咁好氣同佢拗
真係好想佢想點就點
但佢基本上係冇主意, 淨係識彈
反正今後呢件野都唔係我既
我只會拎自己最初果份做portfolio
anyway 雖然係咁 但人地總算係個禮貌既人 同上面果條仆街唔同


仲有仲有(好多野講今晚)
一齊做得耐 越發現有好多我接受唔到既野
例如講一套做一套
既然唔想 點解又要覺得搭人地架車係理所當然呢
一時向我吐苦水
但一時又向人投懷送抱(又冇咁難聽既, 不過類狀啦)

同埋我唔鍾意係未向我講聲既情況下就搞我做緊既野
好冇禮貌
同埋唔好係我忙緊既時候問我d無關痛癢既無聊問題
我係會發火

呼 差唔多喇
聽日又要出去
唔鐘意出去!!!>口<

返工真係好鬼死攰
終於正式KO左一個project
因為係細proj, 上司同個客溝通(我間唔時接觸下啦), 自己一個人做晒(雖然話自己一個人做, 不過其實係重剪+補片)
上字幕另外搵同事幫我手
呼~~~
仲有另一個死唔斷氣既!
依家唔算急, 每日清少少, 務求準時交貨

聽日出外工作
老細話要放下一個動畫人既身份
聽日既身份係打雜
做攝影師既助手
果然係乜都叫我試下同做下

對於現時的工作 冇乜野好抱怨
還算滿意
不過接既工作自由度都唔算大
而且...嗯, 感覺上離我心裡想要真正做既仍然有分別
不過都係果一句
依家係學習階段
再加上想去WORKING HOLIDAY
唔急住


雖然話對現時工作還算滿意
不過當見到朋友因為工作關係可以四處去
嗯 就不禁有點羨慕

目前最迷戀的兩個男人

呢個真係唔識分類XDD

先要同我擔左9年既大本命講聲:
1118小千葉生日快樂!!!
27歲喇
明明得得一臉少年樣, 竟然留左幾年鬚
老實講,永遠都唔會睇得慣同鍾意

風團既隊長,好細隻...又瘦又矮, 只有手臂練得出肌肉XDD
除左跳舞, 漫畫同打機, 我誋唔到佢仲有嗜好
以前當大家仲係1X歲時, 好難想像佢同自己成為2X歲時係點樣
估唔到諗下諗下大家都到左呢個年紀


596890.jpg

冇留鬚真係好好多架
不過佢把聲依然係咁萌, 尤其笑聲
依家係咁守身如玉(指佢唔肯脫)
依然咁自我中心
同埋腹(佢堅稱自己係腹囉XDD)

68f5ac3a551e91c83a87cee0.jpg

哈哈好細隻啊小千葉
總之佢俾人既感覺就係乖乖仔
唔煙唔酒斯斯文文咁既感覺啦


另一個新寵AKI(迷戀左幾個月啦)

297061_234272503300314_189541757773389_680766_1877943292_n.jpg

同我一樣2月出世既水瓶座XDD 今年30歲了~~
自稱同公認既被虐狂,喜歡被虐和疼痛的感覺XDD
佢話鍾意被釘時果種伴隨著痛楚既快樂...
不愧係M中既M
另外都係肌肉笨蛋,悶騷媳婦, 百搭交際花
抽團的BASS手, 除左BASS, 仲識得彈鋼琴, 吉他, 同打鼓
抽團既歌由佢同SHIJI一手包辦
同小千葉一樣既係, 佢都勁鍾意睇漫畫(BLEACH大飯)同打機(成日講MONSTER HUNTER, 呢隻GAME小千葉都好沈迷)

另外, 成日係MC/COMMENT時都發呆, 又或者爆出驚人語句
(拿, 呢點小千葉真係高明好多, 唔會亂講野XDD)

不過呢2個人講野都係唔清唔楚果種人
但AKI講野時語氣同聲音都較孩子氣

抽團裡4隻都係煙剷
AKI戒過一段短時間, 又食返
DVD裡不時見佢地吞雲吐霧XDD|||
又釘環又紋身
加上上節目時唔鍾意笑, 成日都好似全世界欠佢錢咁樣
好容易俾人誤會佢為人難相處
其實佢性格係最穩重, 最認真果個
對FANS好得無話好說
(小千葉要學野喇!)

另外, 同小千葉好唔同既係, AKI係當皮膚係衣服咁著既人
CONCERT開場著既衫係最多, 之後會越來越少, 更多時到左尾聲係唔著直接裸上身XDD

img_165570_1743126_1.jpg

以前既照片
都好可愛架~~~另類既可愛XDD

我真係好無聊XDD

AKI身上既環同釘多我係知既
不過岩岩睇到一句咁既野↓
アキはアソコにピアスもあけてる


連懷疑都冇
我立馬相信佢係會做得出呢樣野囉!XDD

日飯既點算報告:

左眉1
右耳8
左耳10
右小鼻1
舌1
唇4
右ニップル1
臍1
アソコ1

嘩, 佢本人好似真係透露過實數係28粒

不斷翻留言板不斷有爆點!>///<

明希はいつかのMCで飛行機に乗ったとき、
股間に金属探知機が反応したって言ってたぞ

チェックする人が明希の股間に2度くらい止めたらしいぞ


↑好抵死囉成件事!!!!XDDDD

一些小感想

我一直認為
音樂人和藝能人應該分開稱呼
藝能人要參與的範圍較大
當然也得學會怎樣裝模作樣

但是音樂人嘛
不能否認他們部份時候迫不得以要裝假
但是寫曲人、填詞人、演唱者在工作時都是真心對待每個喜歡他們的人
唯獨這一點
沒辦法假得了

突然有這番小感想
無他的
都是聽過抽團的《微熱》和《光》後想到的
都是向一直支持他們的人致謝的人(也可以說是寫給fans)
曲是出自aki手
這個人, 雖然曲風廣泛,但的確並不是每一首都得人心(事先聲明,唔得人心唔代表唔係好作品,口味問題而已)
但係一寫起呢類抒情歌, 功力認真不得了......直頭聽到鳥肌

能感受到何謂一個心腸很熱的人XDDD
雖然表面很悶騷
不過對音樂卻是執著到不很

畢業

連禮都行埋
真的要同學生身份講聲byebye
好唔習慣:P

收到大家的畢業小禮物/交換禮物
感謝你們的心意
很抱歉
沒有特別準備些甚麼

就連交換禮物的都是昨晚才記起放工趕去買
大家店也關門了
能買的只是一些實用的物品
我開始慶幸沒有爛到買霸王洗頭水...orz|||

我諗應該冇人覺得我應該拎1st hons吧
又唔係特別傑出
又唔係socialable

不過坦白真係好多野都係全靠能幹的同學
多謝你地陪我走過呢3年:D

一得真係要約人返去再影相先:P

小遺憾係暫時仲未同到呀KAM影相
睇黎要親自打電話俾佢
約佢返CITY影

開始覺得分類好麻煩

因為工作太忙
每天返工都好充實
做左一陣就食飯
再做多陣竟然夠鐘放工
但問題係我仲未做完TAT

成日都係咁
明明要做既野都做完
但總會因為一D好微細既事執完再執
係可以執足一整天...真係唔知自己料子囧|||

聽日行畢業禮
放假一天
星期三返去又要受死
哈哈
殺到埋黎先算XDD

今日見同事避「債主」好好笑

呢三個人越來越覺得係training
3個月後 一d依家成日犯既錯就唔可以再犯架喇

btw 一開微博就見到抽團新單曲造型
好鬼死靚囉衰鬼XDDD

先來張全員
fuyunobenchi.jpg


再來貼aki單人XDD
68b0dcc1gw1dn3azzwyzrj.jpg

aki10.jpg

御惠同學!!
你影完呢輯硬照後,會唔會鐘意返自己?唔會成日做d自虐行為?XDDD
不過你呢種公開晒既ドM屬性又係一大萌點
當佢身上可以打洞既地方都打晒洞
就開始去紋身......囧

其實白色真係好襯佢
比色更襯
佢本人都好鍾意白色
睇佢影自己家居既相
床啊地板啊傢俱啊...iPHONE都係白色系列既
總之俾人感覺好乾淨同有STYLE(嗯 媳婦本人都講明唔可以唔做既事就係執屋啊打掃XDD)

佢之前好巴閉自創既「好女人系列」其實係講緊自己吧XDDD
仔細睇完更覺得係講緊佢自己
根本呢堆全部都係佢會做既事(我覺得)
除左著色網眼睡衣呢點...
我覺得佢屋企會有呢d野, 俾自己著XDD(死
不過咁,御惠同學喜歡裸睡,唔洗著衫XDD

重慶BBQ

本身仲打算同大家講有個三唔識七自稱V既人係我度留左言
結果V本人就自爆左XDD

原來大家都會留意呢度
咁我密少少更新啦XDD

今日重慶BBQ
有個搞手叫人唔好遲到但自己大遲到

其實幾好食丫我覺得
係D煙好煩
雙眼流眼水了

走時去食糖水, 呢個價錢其實幾抵食:P

然後獨自一個人去買衫
H&M係之前睇中左件 今日去買返
再去UNIQLO,意料之外又買多左件
一件一件白,都係SHIRT衫
其實我好少著白色SHIRT衫
但又覺得UNIQLO果件幾靚

希望聽日準時收工

まぁ

最近、ずっと仕事で本当に忙しい
もし ベッドがあったらすぐ寝られるほど疲れた
あの
自分によるとやった後で、何回改めらせて。。。それ嫌いだ
でも まだ 何もつけないあたしにとって、断る条件と勇気なんで持たない

まぁ あきちゃんの写真とか文字とか 見れば満足します~
この間 シドはVIP ROOMとゆうイベントをはじめて起こってるね
あきについてレポ探してた
心からめっや優しい人と思うよ
いつでも どんなに疲れていても
ファンにニコニコして迎える
ファンに本気に対する

そればかりではなく、音楽とシドに大切にする態度
全部好きだよ!

其實我並沒有不滿

只是有少少微言想打出來而已

我知道老細出糧俾我, 佢想我點我仲可以點?
而且呢3個月既係試工期,又係學習期
唔否則我技術同見識都少
每一樣工作都係學習
呢樣係真,而且佢地真係有心去教同栽培我呢條廢柴

不過...下次唔好再兩個人同時叫我一日內做晒所有野
嗯...我都有唔岩既
就係冇一開始就問清楚到底佢想要效果
未同其他同事溝通好
整好晒,結果最後都係唔要同唔用

原本我只係負責2個
同事A負責2個
同事B負責1個(長既)
但係同事B今日都有好趕既貨要起
同事A都幫左我架喇...我都唔好意思叫佢幫我做埋去,佢今晚同樣都有份參與果件好趕既野
所以
唯有我都做埋同事B果1個

有時D野真係嬲唔落
佢唔係懶, 唔係冇做野
唔係得, 大家一樣咁忙
不過...對於佢既做事手法,我係有少少怨言, 雖然冇講出口

1. 我幫你build,唔係問題,但係...件野唔係話build完就算,仲有好多element都未tune未整
2. 其實呢刻明知上面唔想要你果隻效果,咁擺到明就要重新做過啦...所以你拜託我幫你build一條野,其實等如叫我幫你做埋你果份
3. 做唔係問題, 因為如果起唔到, 你同我都一樣咁有問題, 老細唔會睇邊個岩唔個唔岩,淨係會覺得我地做野冇效率咋, 係team spirit依家開始明白到

其實佢只係冇諗得咁深入 以為build完一條野就算(佢應該係想我build完後佢自己再慢慢後面用ps執掛...但冇考慮到依家唔work了|||

結果 因為做埋佢果份 我留多左2,3個鐘...我自己果個因為尋晚都留耐左少少做, 好快就搞掂了

不過我堅覺得聽日仲係有野要執...唉||

忙死了

我好憎突然俾其他野霸住做野時間
自己hea左果d例外啦

明明...我已經plan好左點分配工作時間
突然叫我去一個根本唔關我事既present
而我自己手上既工作呢???
邊個幫我做???
冇左既時間我可以點???


唔該
我真係唔想周圍去
唔想同人有接觸
我唔係做●●既料子

我淨係想做好美化既工作
想將要見人既野執到最靚去見


如果因為俾一d我唔想做既野浪費左時間
而被迫要交個自己唔滿意既版本
我堅係灰


我知依家只係試工階段
佢地會乜都叫我去試下先
但我都好坦白講

我對美工既興趣大d, 只係想做美工(直講)
對任何見客見人搵人同人類有直接接觸既都唔係咁想做(心裡諗,唔敢口講啦)


另外
對於一些小事
心裡是有多少怨言
不過一諗到其實佢係無心
又嬲唔落

至於一d公唔公平既野
見仁見智啦
每個人都有自己既煩惱
你睇佢好
佢睇你好咁姐
平常心做好自己本份


最好, 我希望人工高d, 咁就冇乜好怨喇XDD(不過估計到時又會怨其他, 哈哈!)
其實做落 可以好肯定過左試工期, 人工會加
係唔知加幾多姐


始終第一年第一份
而且打算1年後去日本
同埋累積D經驗都係好事

一個月都未夠
唔好咁快被打沉啊!
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR